ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ
Звітність
Реєстр звітів
- Для звітності до НБУ для небанківських фінансових установ реалізовано:
– експорт та імпорт у форматі документ з квитанціями;
– імпорт із формату Excel файлів звітності, які створені відповідно до інструкцій НБУ. Імпорт доступний лише для звітів: IR400001, CR1100001, IR500001, LR700001.
Зверніть увагу, для коректного імпорту у файлі Excel необхідно зазначити інформацію про код форми, ЄДРПОУ, період звіту та заповнити дані табличної частини, відповідно до xsd-схеми документа, згідно з вимогами НБУ, викладеними у «Інструкції щодо трансформації файлів з даними статистичної звітності із Excel в XML-формат», яка доступна у розділі Інструкції на порталі https: //portal.bank.gov.ua. Докладно дивіться у розділі довідки програми «Звітність до НБУ для небанківських установ».
- Реалізовано можливість одночасно обирати декілька значень з довідника у формах звітів НФУ до НБУ: IR400001, IR500001, IR780001, LR300001, LR400001, CR1100001. Для обрання кількох значень при заповненні форм необхідно встановити відмітки у відповідних рядках вікна довідника.
Первинні документи
Реєстр електронних документів
Впроваджено новий модуль Реєстр електронних документів. Модуль призначений для створення, редагування та збереження електронних документів (актів виконаних робіт, рахунків фактур, платіжних доручень тощо), а також універсальних документів із вкладеннями різних форматів. У модулі здійснюється обмін документами з контрагентами в електронному вигляді (з використанням ЕП).
Зверніть увагу! Цей модуль буде вдосконалюватись та доповнюватись новими можливостями для того, щоб задовольнити всі ваші побажання!
Назву модуля Реєстр первинних документів змінено на Реєстр податкових документів. У модулі можна і надалі здійснювати створення, редагування та збереження податкових документів: Податкових накладних та Розрахунків коригування, з метою обміну цими документами з контрагентами та контролюючими органами.
На час впровадження Реєстру електронних документів створення первинних документів (актів, рахунків тощо) також можливо виконувати у Реєстрі податкових документів, ці документи будуть доступні як у Реєстрі електронних документів, так і у Реєстрі податкових документів.
Зазначимо, що для користувачів залишаються доступними всі функції. Модулі Реєстр електронних документів та Реєстр податкових документів автоматично стають доступними за наявності ліцензії на рішення «M.E.Doc.Бізнес».
Реєстр податкових документів
- Згідно з Законом України від 16.01.2020 р. № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» у Реєстрі податкових документів для зведених ПН та/або РК до зведених ПН, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 ПКУ, змінено розрахунок значення колонок:
– Граничний термін реєстрації;
– Кількість днів прострочки.
У колонці Граничний термін реєстрації відображатиметься дата – 20 число місяця, що настає за місяцем, в якому складено таку ПН/РК.
У колонці Кількість днів прострочки для розрахунку кількості днів використовуватиметься кінцевий термін реєстрації ПН/РК – 20 число наступного місяця, що настає за місяцем, в якому складено таку ПН/РК.
Зміни щодо терміну реєстрації починають діяти з травня 2020 р.
- Внесено правки у алгоритм розрахунку Реєстраційного ліміту ДПС, у частині врахування документів, зареєстрованих у ЄРПН.
Допоміжні сервіси
У діалогових вікнах програми, що містять поля для введення пароля, додано можливість перегляду введених символів за допомогою кнопки.