Отримайте кваліфікований електронний підпис (КЕП) від АЦСК “УКРАЇНА”
АЦСК «Україна» довіряють 1 500 00 клієнтів. Приєднуйтесь!
Лише 15 хвилин на оформлення цифрового підпису
Оформлення КЕП незалежно від місця реєстрації підприємства
Юридична значущість відповідно до законодавства України про КЕП
Електронний цифровий підпис
Сучасна тенденція оформлення документації в електронному вигляді вимагає відповідного підтвердження її достовірності. Унікальна інновація електронний цифровий підпис є на сьогоднішній день універсальним методом введення в дію юридичної сили документа. Будучи аналогом власноручного підпису, КЕП може бути застосована для юридичних, а також фізичних осіб.
У 2004 році ВР затвердила закон «Про електронний цифровий підпис», що робить документ, завірений подібним чином, юридично справжнім. У законодавчому акті уточнюються також ключові сфери застосування КЕП і її юридична сила.
Функції КЕП:
- Підтвердження самого факту отримання пакету документів дійсно від підписала його особи. Дана властивість актуально при здачі звітності перевіряючим органам, а також в ході редагування внутрішньої документації підприємства.
- Гарантія цілісності файлу і повного захисту його від внесення будь-яких правок в уже завірений примірник. Відповідно – абсолютна конфіденційність інформації про фінансові операції користувачів.
- Неможливість особі, запевнив документ, відмовитися від покладених на нього зобов’язань.
Існує маса причин купити КЕП для свого підприємства, незалежно від його роду діяльності. Перш за все, це значно скорочує витрати компанії і оптимізує роботу команди.
Сам факт ведення бухгалтерського, кадрового обліку, а також звітності має на увазі істотне скорочення обсягів паперів в архівах, дозволяє витрачати час співробітників на рішення більш важливих завдань. Також зводяться нанівець витрати керівництва на укладення договорів і угод, пакета платіжних документів, їх доставку адресату.
Завдяки можливості купити КЕП для своєї команди, ви будете витрачати на пересилку документів лічені секунди.
Ще кілька істотних причин задіяти цифровий підпис в роботі:
- Доступність експлуатації. Використовувати розробку дійсно просто навіть співробітнику, який не має досвіду складання електронної документації. Також рівень володіння ПК, освіту і сфера діяльності не мають значення, якщо ви вирішили застосовувати в роботі з електронною документацією КЕП.
- Абсолютна захищеність корпоративних відомостей від сторонніх вторгнень. Конфіденційність інформації забезпечена спеціальним ключем, криптографічними перетвореннями. Система приховує вашу інформацію від сторонніх. Надійність безпеки всіх даних підтверджена Держслужбою спеціального зв’язку та захисту інформації нашої країни.
- КЕП може бути застосована для надання документації державним органам. Будь-яке міністерство чи відомство України, а також інші контролюючі органи, які приймають звітну документацію в електронному вигляді, дозволяють застосовувати одну КЕП в ході обміну даними.
- Усунення необхідності проводити багатогодинні зустрічі або переговори. Адже застосування КЕП дозволяє прискорити будь-яку комерційну операцію, уникнути тимчасових, матеріальних і людських витрат.
Щоб провести ідентифікацію людини, який завірив своїм підписом той чи інший документ, і необхідна електронний підпис. Вона являє собою дані, які супроводжують будь-який електронний документ, що направляється в перевіряючий орган або є файлом внутрішнього документообігу.
Отримують КЕП шляхом криптографічних перетворень ряду електронних даних. Електронний підпис приєднується до такого набору, що дає користувачеві можливість ідентифікувати її власника. Також можна визначити цілісність і автентичність відбитку документа.
Накладають КЕП за допомогою спеціального (особистого) ключа. Перевірка здійснюється відкритим ключем.
Що стосується юридичної сили електронного файлу, завіреного таким підписом, то вона рівноцінна паперовому еквіваленту з безпосередньо ручної підписом і печаткою. Тому властивості КЕП ідентичні її власноручного аналогу. Вони полягають в посвідченні особи, який вислав електронний документ, гарантії цілісності та автентичності.
Кількість працівників компанії, сфера діяльності і статус на ринку, а також форма оподаткування та досвід роботи не мають обмежень, якщо мова йде про використання КЕП.
Одним з ключових чинників, який стає вирішальним при установці КЕП, є абсолютна конфіденційність даних компанії. Адже це, в свою чергу, додаткова можливість шифрування документації підприємства. Особа, що не володіє спеціальним ключем, не зможе отримати доступ до перегляду, редагування або зберігання файлів, завірених КЕП. Використовувані для цього криптографічні алгоритми є надійними, що підтверджено українським законодавством.
Система M.E.Doc, яка є унікальною розробкою для ведення звітності та обміну документами в електронному вигляді, має на увазі накладення на кожен файл певного зразка КЕП. Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації підтверджує безпеку використання електронного підпису.
Купити КЕП – означає забезпечити безпеку корпоративних даних, підвищити авторитет підприємства, відповідати останнім тенденціям.