Програма «M.E.Doc»
Незалежно від типу підприємницької діяльності та масштабів роботи компанії необхідно вести облік документації, складати звітність. Не секрет, що в електронному вигляді стежити за витратами, доходами, кадрами і роботою всієї організації набагато простіше. Людський фактор допускає можливість неточностей, помилок. А застосування комп’ютерних програм дозволяє не тільки успішно організувати документацію компанії, але і оптимізувати роботу кожної ланки безпосередньо.
Однією з програм для електронного документообігу є програма «M.E.Doc». Тут можна складати, редагувати і зберігати будь-яку необхідну документацію: накладні, рахунки, акти, всі типи звітності. У нас ви можете купити програму «M.E.Doc» в Києві, ми є офіційними дилерами.
Дана система документообігу є унікальною і універсальною. «M.E.Doc» рекомендуються як невеликим приватним підприємствам, що мають в наявності до 5ти співробітників, так і масштабним організаціям, діяльність яких охоплює зарубіжні країни, а кількість співробітників складає сотні фахівців.
Чому ж варто купити програму «M.E.Doc» у Києві, як це відіб’ється на функціонуванні вашої компанії?
Назвемо кілька вагомих переваг програми:
1. Електронний документообіг дозволяє повністю автоматизувати звітність підприємства, всі документи, які стосуються його діяльності. Маючи всі необхідні дані в одному місці, керівництво компанії і кожен її співробітник можуть заощадити масу часу на пошуки потрібного файлу в архіві компанії.
2. Максимальний захист корпоративної інформації від сторонніх осіб. Спеціальний електронний цифровий підпис забезпечує високий рівень безпеки. Таке шифрування – запорука конфіденційності вашої документації.
3. За допомогою ПЗ «M.E.Doc» можна контролювати кожен етап процесу формування документообігу вашої компанії.
4. Розробники програми «M.E.Doc» подбали про простоту використання сервісу. Інтерфейс досить зрозумілий навіть для недосвідченого користувача.
5. Завантажити «M.E.Doc» варто і з цілями економії часу. Більше того, використання програми забезпечує значне скорочення фінансових витрат.
6. Гарантія відповідності всіх бланків чинному законодавству нашої держави та вимогам контролюючих інстанцій. Це забезпечує регулярне завантаження останнього оновлення «M.E.Doc».
7. Робота з документацією не тільки проста, але і надійна. На постійній основі працює техпідтримка всіх користувачів.
8. Для постійних користувачів «M.E.Doc» діють знижки, розроблена система заохочень.
Беручи до відома законодавчі норми України (а саме Закони України № 852-IV та № 851-IV, обидва за 2003 рік), відзначимо, що будь-який документ, створений у програмі «M.E.Doc», вважається оригіналом при засвідченні його електронним цифровим підписом (ЕЦП). Експертний висновок Держслужби спеціального зв’язку та захисту інформації підтверджує, що програма «M.E.Doc» є надійним засобом електронного цифрового підпису.
Завдяки модульнії системі програми MEDoc користувач може самостійно вибрати варіант для ведення документації та здачі звітів до податкової свого підприємства. Як правило, перш ніж встановити програму «M.E.Doc», вибирають модулі в залежності від масштабів компанії, форми оподаткування, необхідного для роботи пакета документів.
Розглянемо докладніше кожен із представлених модулів, щоб було простіше визначити, який саме вибрати, перш ніж купити «M.E.Doc» в Києві.
1. “Електронний документообіг”. Купити програму «M.E.Doc» з цим модулем рекомендують для реєстрації накладних (податкових) для ЄРПН, а також для здійснення обміну документацією з контрагентом.
2. «Звітність». Для надання контролюючим органам будь-якого типу звітності радимо встановити цей модуль програми «M.E.Doc».
3. «Корпорація». Якщо вам необхідно консолідувати документацію декількох підприємств однієї масштабної структури, за допомогою «M.E.Doc» зробити це буде просто.
4. «Зарплата». Для простого і чіткого розрахунку і нарахування заробітної плати.
5. «Банківські рахунки». Цей сервіс призначений для своєчасної та автоматизованої відправки повідомлень щодо відкриття або закриття рахунку всім користувачам.