Модуль «Електронний документообіг»
Програма «M.E.Doc» відома в Україні не перший рік. Кожен модуль цієї системи документообігу має своє особливе призначення і широко використовується підприємцями незалежно від їх сфери діяльності.
Модуль «Електронний документообіг» (або як його ще скорочено називають «ЕДО») потрібен для економії часових ресурсів, значного спрощення роботи всієї компанії. Завдяки обміну податковими накладними з контрагентами та реєстрацію накладних за допомогою цієї системи імідж організації помітно поліпшується. Адже кожен файл гарантовано буде складений чітко, грамотно, відповідно до встановлених вимог.
Регулярне оновлення «M.E.Doc» – запорука чіткої звітності, злагодженої та оптимізованої роботи всієї структури вашого підприємства. Серед численних функцій даного ресурсу однією з найбільш затребуваних прийнято вважати реєстрацію податкових накладних. Притому завантажити «M.E.Doc» рекомендують також для запевнення первинної документації та подальшого надання її контрагентам.
Позначимо ключові причини, чому варто «M.E.Doc» завантажити в модулі «Електронний документообіг».
1. Користувач впевнений в достовірності кожного документа, оскільки законодавчі органи нашої держави підтверджують всі форми програми.
2. Можливість здійснення контролю над обміном документацією на кожному етапі.
3. Значне скорочення витрат, необхідних для ведення паперової звітності.
4. Мінімізація часу на документообіг, отже – поліпшення рівня ефективності будь-якого бізнес-процесу.
5. Простота в роботі з будь-яким модулем програми «M.E.Doc».
6. Так як обмін документацією відбувається з будь-якими компаніями (в тому числі і світового рівня), розробники рекомендують встановити програму «M.E.Doc» всім без винятку організаціям. Це дійсно надійно.
«M.E.Doc» широко застосуємо серед підприємств нашої країни і завдяки електронного цифрового підпису (ЕЦП). На програму «M.E.Doc» ціна обґрунтована у зв’язку з повною конфіденційністю внесених даних, неможливістю впровадження сторонніми в базу даних вашого підприємства.