Модуль «Зарплата»
Багато підприємців України вже встигли купити систему «M.E.Doc» для ведення чіткої і грамотної звітності свого підприємства. Один з модулів даної системи документообігу – «Зарплата». З його допомогою можна автоматизувати процес розрахунку/нарахування заробітної плати всім співробітникам компанії. Ще одна корисна властивість даного модуля – облік і управління персоналом.
Завантажити «M.E.Doc» модуль «Зарплата» – означає отримати типові комплекти документів для різних форм власності та систем оподаткування. Кожен файл відповідає вимогам перевіряючих інстанцій і законодавству України.
Ось основні можливості, які отримує користувач модуля «M.E.Doc Зарплата»:
1. Створення і ведення персональних карток кожного співробітника з інформацією про нього.
2. Ведення розрахункових листів, нарахування премій, доплат, лікарняних, відряджень, відпускних.
3. Розрахунок нарахувань для фондів (вся компанія або кожен співробітник безпосередньо).
4. Формування документації, необхідної для здійснення переказів на особисті рахунки співробітників.
5. Зберігання розрахункових листів.
Програма «M.E.Doc» дозволяє заощадити масу часу і людських ресурсів, адже модуль «Зарплата» автоматично виконує розрахунок заробітної плати з урахуванням законодавчих норм. Більш того, якщо ви хочете завантажити «M.E.Doc» модуль «Зарплата», то можете бути впевнені – всі розрахунки будуть зроблені щодо графіка роботи конкретного співробітника. У разі внесення змін до законодавчих документів щодо нарахування заробітної плати система проводить повторний автоматичний розрахунок.
За допомогою модуля «Зарплата» з системи документообігу «M.E.Doc» можна заповнювати звіти і відомості, ґрунтуючись на базі даних по заробітній платі всіх співробітників компанії.
Такий ресурс економить час, оптимізує роботу всього підприємства, забезпечує точність і правильність здійснення фінансових операцій, пов’язаних з виплатами співробітникам. Тому скачати «M.E.Doc» модуль «Зарплата» буде вірним кроком на шляху до організованої і злагодженій роботі вашого підприємства.