Ціни на програму «M.E.Doc»
НАЙМЕНУВАННЯ | ТЕРМIН ДII | ВАРТIСТЬ, ГРН. | |||
---|---|---|---|---|---|
КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА «M.E.Doc» (модуль «Держава. Звітність») | |||||
КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ | Локальна версія | Мережева версія | |||
Програма «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність» | одноразово | 2,00 | 2,00 | ||
Пакети оновлень до програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність» 1. Постачання електронного дистрибутива комп’ютерної програми «М.Е.Doc» 2. Підтримка актуальності системи «М.Е.Doc» згідно чинного законодавства України; 3. Отримання пакетів оновлень комп’ютерної програми «М.Е.Doc» з сайту компанії або в офісі розробника на носій користувача; 4. Отримання телефонних консультацій гарячої лінії розробника. |
Квартал | 1100 | 1435 | ||
Квартал** | 1380 | 2100 | |||
Півроку | 1830 | 2100 | |||
Півроку** | 2225 | 2485 | |||
Рік | 3300 | 3700 | |||
Рік** | 3600 | 4000 | |||
Додаткова можливість програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність»: використання КЕП інших ЦСК | одноразово | 400 | |||
Перехід з локальної на мережеву версію | одноразово | 350 | |||
КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА «M.E.Doc» ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ | Локальна версія | Мережева версія | |||
Програма «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність» | одноразово | 2,00 | 2,00 | ||
Пакети оновлень до програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність» | Рік | 700 | 1000 | ||
Додаткова можливість програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність»: використання КЕП інших ЦСК | Рік** | 900 | 1200 | ||
Перехід з локальної на мережеву версію | одноразово | 300 | |||
Додаткова можливість програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Звітність»: використання КЕП інших ЦСК | одноразово | 200 | |||
КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА «M.E.Doc» МОДУЛЬ «Держава. Облік ПДВ» |
Вартість, грн. |
||||
Програма «M.E.Doc» Модуль «Держава. Облік ПДВ» | Рік | 2200 | |||
Рік** | 2500 | ||||
Додаткова можливість програми «M.E.Doc» Модуль «Держава. Облік ПДВ»: використання КЕП інших ЦСК | одноразово | 330 | |||
КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА «M.E.Doc» МОДУЛЬ «Бізнес. Електронний документообіг» |
Вартість, грн. |
||||
«Бізнес. Електронний документообіг» | Рік | 2150 |
** використання КЕП інших ЦСК
Для здійснення підприємницької діяльності багато організацій вдаються до застосування електронних ресурсів, йдучи від застосування паперової документації. Електронні системи документообігу вже багато років є відмінним способом оптимізації роботи підприємств будь-якого типу оподаткування. Такі ресурси дозволяють акумулювати всю інформацію про компанію, вести облік фінансових операцій, чітко складати акти для перевіряючих органів.
Залежно від типу ресурсу визначаються основні його функції. Приміром, програма «M.E.Doc» є унікальною розробкою, модулі якої включають різнопрофільні напрямки. За допомогою такого ресурсу можна вести розрахунки заробітної плати, складати податкові бланки для перевіряючих інстанцій, вести кадровий облік, стежити за пересуванням внутрішньої документації.
Усі звіти «M.E.Doc» завіряються КЕП (електронним цифровим підписом), тому є оригіналами. Регулярне і своєчасне оновлення програми «M.E.Doc» дозволяє користувачеві бути впевненим відповідно кожного бланка чинним законодавчим нормам.
Більше того, багато підприємців сьогодні поспішають купити «M.E.Doc» у зв’язку забезпечено високим рівнем захисту документів усередині системи. Будь-яка конфіденційна інформація буде надійно захищена від сторонніх.
У порівнянні з паперовими архівами ще однією перевагою системи є простота в роботі. Не потрібно шукати необхідну накладну серед папок на численних полицях. Кілька кліків мишкою — і потрібний документ перед вашими очима.
Серед відгуків тих, хто вже встиг «M.E.Doc» купити, багато інформації щодо простоти інтерфейсу цієї системи документообігу. Навіть недосвідчений користувач, який раніше не мав справи з подібними ресурсами, зможе орієнтуватися в системі, створювати нові файли, знаходити дані в архівах.
Немаловажним приводом дізнатися вартість «M.E.Doc» є абсолютна грамотність заповнення кожного бланка. Погодьтеся, людський фактор допускає неточності. Іноді найменша помилка може призвести до серйозних проблем в підсумкових звітних документах або до спорів з державними перевіряючими інстанціями. Застосування даного ресурсу виключає подібні ризики.
Так як в базу даних «M.E.Doc» були закладені необхідні параметри, при заповненні кожного пункту співробітник компанії просто не може внести невірні дані.
Багато компаній завдяки тому, що купили «M.E.Doc» значно підвищили рівень своєї довіри на ринку і зарекомендували себе істинними професіоналами. Адже в їх документації та звітних файлах немає помилок. Всі бланки відповідають законодавчим нормам. Більше того, ціна на «M.E.Doc» також виправдана можливістю спостерігати за пересуванням документів в ході перевірки. Тобто ви можете не тільки зберігати, редагувати і створювати звітні бланки, але і стежити за тим, на якій стадії перевірки вони знаходяться.
Крім зручності в користуванні системи відзначають значну фінансову економію для компанії. Витрати на ведення паперової звітності тепер можна направити на інші, більш важливі аспекти розвитку вашої справи. Не дарма кажуть, що купити «M.E.Doc» Київ — означає заощадити час, гроші, людські ресурси.
Залежно від того, для яких цілей вам необхідна така система документообігу, рекомендують зупинитися на одному з модулів ресурсу:
• «ЕДО» або «Електронний документообіг» — це унікальна розробка розробників програми «M.E.Doc». Вона дозволяє реєструвати різні податкові накладні, виконувати обмін файлами з контрагентами.
• «Зарплата». Тепер розрахувати і нарахувати заробітну плату, відрядні, відпускні, пенсійні виплати можна дуже швидко і чітко. На підприємствах з великою кількістю службовців цей модуль незамінний.
• «Звітність» — модуль, метою якого є забезпечення грамотної та чіткої документації для надання перевіряючим інстанціям.
• «Корпорація» — назва модуля, який в програмі «M.E.Doc» купити в Києві поспішають багато керівників масштабних організацій. Її завдання — оптимізувати діяльність декількох структур, об’єднаних під одним началом. Іншими словами, це ресурс для систематизації роботи підлеглих або партнерських компаній.
• «Банківські рахунки» є досить затребуваним модулем, який потрібен для автоматизації відкриття / закриття рахунків. На цей модуль «M.E.Doc» ціна аргументується також можливістю миттєвої розсилки повідомлень всім користувачам, підключеним до системи.
Ціна на «M.E.Doc» в Києві, як і в інших містах, залежить від пакета, необхідного вам, і тривалості використання. На якому б із запропонованих модулів ви не зупинили свій вибір, встановити програму «M.E.Doc» має сенс незалежно від спектру діяльності компанії.
Ресурс регулярно піддається вдосконаленню і оновлень. Це означає, що кожен документ, створений в системі, буде грамотно складений, захищений від несанкціонованого вторгнення. Діяльність вашої команди стане помітно организованней вже з перших днів підключення системи документообігу «M.E.Doc».