Звернення до клієнтів М.E.Doc від розробника!

Шановні клієнти!

Повідомляємо Вам, що програма M.E.Doc працює. Ви можете користуватися версією 10.01.188 для своєчасної реєстрації ПН та здачі звітності. Також відновлено та працює сервер СДО, тобто Ви можете обмінюватися первинними документами з Вашими контрагентами в звичайному режимі. Ми робимо все можливе для того, щоб відновити роботу сервісу СОТА в найближчі дні.

Ми обов’язково допоможемо Вам у Вашій роботі.
Ми з Вами, ми поруч.

АЦСК Україна від вірусної атаки не постраждав і працює в штатному режимі. Ключі АЦСК Україна можна повноцінно і без обмежень використовувати в роботі! Якщо Ви втратили ключі, радимо Вам отримати нові ключі в АЦСК Україна БЕЗКОШТОВНО. Для цього Вам необхідно звернутися до будь-якої крамниці електронних послуг мережі «Твій час». Порядок звернення описано в новинах на сайті M.E.Doc.

Рекомендуємо Вам змінити електронну пошту для роботи в «M.E.Doc». Як налаштувати іншу поштову скриньку в програмі – дивіться у новинах на сайті.

Також на сайті M.E.Doc у розділі «Гарячі питання» для Вас ми зібрали найбільш актуальні питання та надали на них відповіді. Ми будемо оновлювати цей перелік по мірі надходження нових запитань.

І ще ми хочемо Вам сказати головне:

17 років ми служимо вам вірою і правдою! Робимо все можливе і неможливе, щоб Вам було легко і спокійно з нашими програмами. І робимо це з повагою і любов’ю до Вашої професії бухгалтера і особисто до Вас! І весь цей час Ви відповідали нам взаємністю! Ми вдячні Вам за багаторічну довіру і підтримку! Ми обіцяємо, що будемо і надалі старатися для Вас. Будемо робити наші продукти зручнішими і надійнішими, а сервіс – кращим!

МИ ЦІНУЄМО ВАС І ЗАВЖДИ БУДЕМО
ПРАЦЮВАТИ З КОРИСТЮ ДЛЯ ВАС!

Якщо у Вас є труднощі або запитання по роботі програм, звертайтеся за технічною підтримкою:

(044)228-72-85