«Дiнай:ГРОСБУХ»
Спеціалізована довідково-правова система, що забезпечує інформаційно-правову підтримку професійної діяльності бухгалтера. Прекрасно підійде для бухгалтерії малого та середнього підприємства.
Система доступна у форматах офф-лайн (встановлення на комп’ютер користувача) та “Дінай Air” (доступ через Інтернет)
ІНФОРМАЦІЙНЕ НАПОВНЕННЯ
– Усі нормативні акти, що регулюють діяльність бухгалтера в різних галузях господарювання;
– Усі редакції нормативних актів за будь-яку дату;
– Авторські консультації аналітиків Компанії «Дінай» та партнерських організацій;
– Коментарі експертів до найбільш важливим і складним нормативним актам;
– Консультації з провідних бухгалтерських видань;
– Бланки звітності в форматах Word і Excel з формулами для автоматичного розрахунку показників;
– Зведені таблиці податків і зборів, показники індексу інфляції, облікових ставок, курсів валют і інших розрахункових величин;
– Довідкова інформація для бухгалтера (адреси і телефони контролюючих органів, довідники пільг, реквізити рахунків для заповнення платіжних документів, порядки, правила, інструкції та багато іншого).
СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОГО МАСИВУ
– Вся інформація представлена у вигляді трьох великих інформаційних блоків: «Нормативні документи», «Консультації, проводки», «Бланки, довідки, новини».
– Інформація в блоках систематизована за допомогою «Динамічного інтелектуального класифікатора» – унікального дерева тематичних добірок, які дозволять Вам глибоко вивчити обрану тему, не упускаючи деталей. А сортування в добірках по типу, органу, дату або номеру допоможе Вам вивести на верхній рівень найбільш цікаві для Вас документи. У тематичних добірках знаходяться тільки діючі документи. Якщо документ втратив силу, він переноситься в архів.
АНАЛІТИЧНІ РЕСУРСИ
– Авторські консультацііNEW Компанії «Дінай» і консалтингових фірм – це повноцінні статті, що роз’яснюють особливості і правила застосування тих чи інших норм бухгалтерського законодавства, що попереджають про можливі небезпеки і способи їх уникнення;– «Огляди законодавства» щотижня готуються аналітиками Компанії «Дінай» та являють собою інформацію про зміни у законодавстві, що регулює діяльність бухгалтера.– «Колекція проведень» – бухгалтерські проведення, що відображають найбільш поширені господарські операції. Проведення підготовлені нашими фахівцями на основі конкретних ситуацій, прокоментовані і доповнені елементами податкового обліку (з гіперпосиланнями на відповідні нормативні акти).
– «Актуальна тема» – спеціальні добірки консультацій з найбільш хвилюючих професійне співтовариство тем.
– «Огляди преси» готуються фахівцями Компанії «Дінай» щотижня і висвітлюють суть консультацій з провідних бухгалтерських видань, включених до системи протягом попередніх 7 днів. Цей ресурс допоможе Вам швидко ознайомитися з матеріалами спеціалізованої преси та, у разі необхідності, перейти через гіперпосилання до повного тексту найцікавішою для Вас консультації.
– Бюлетень «Документи, що набирають чинності» вперше в Україні запропоновано Компанією «Дінай» користувачам правових систем. Бюлетень готується щодня. З його допомогою Ви дізнаєтесь, які документи набули чинності в конкретний день і не пропустите важливі зміни в законодавстві. За необхідності, Ви зможете перейти до цікавого для Вас документу через гіперпосилання.
– Аналітична обробка текстів документів – усі зміни у текстах нормативних документів виділені кольором: червоним – найостанніші зміни, зеленим – усі попередні зміни, починаючи з першої редакції, а сірим курсивом додані коментарі наших спеціалістів щодо того, коли і яким документом ці зміни вносилися.
ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
– «Схема документа» NEW незамінна в роботі з великими документами: ви бачите усі розділи відкритого документа і можете швидко перейти до потрібного.– «Посилання з документа» – перелік усіх документів,на якіпосилається даний документ. За гіперпосиланням Ви зможете перейти до
– «Посилання на документ» перелік документів, які посилаються наданий документ. За гіпероиланнм Ви зможете перейти до повних текстів цих документів.
– «Картки до бланків звітності» NEW
допомагають швидко перейти до найбільш зручного формату бланка, консультацій щодо його заповнення і нормативних актів, що регулюють дану звітність.
– «Документи користувача» – спеціальний розділ, в якому Ви можете створити власний класифікатор із документів, якими часто користуєтеся.