Список документів для отримання КЕП для юридичної особи
Шановні клієнти!
Будь ласка, детально вивчіть перелік необхідних паперів з метою недопущення помилок і необхідності неодноразового відвідування центру сертифікації в зв’язку з неправильним оформленням комплекту документів!
Якщо Ваше підприємство (ФЛП) прийняло рішення працювати без печатки, тоді документи завіряються тільки підписом керівника (уповноваженої особи). Якщо Ви використовуєте в своїй діяльності печатку, всі документи повинні бути засвідчені підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою.
За сертифікатами КЕП для юридичної особи в ТОВ «ЦСК «Україна» повинен звертатися керівник.
При оформленні сертифікатів КЕП для юридичної особи необхідно мати при собі:
1. Паспорт громадянина України (оригінал) або інший документ, що його замінює:
- закордонний паспорт,
- тимчасове посвідчення громадянина нашої держави,
- вид на проживання для особи, яка проживає на території України (тимчасово/безстроково),
- національний паспорт іноземця (обов’язково повинен бути переклад на українську мову і бути завіреним нотаріусом/бюро перекладів),
- посвідчення біженця;
2. Оригінал (або нотаріально завірену копію) Статуту юридичної особи або Положення (юридичні особи, що зареєструвалися/внесли зміни до установчих документів, після 01.01.2016 року не мають установчих документів в паперовому вигляді, тому мають надати лист “Опис” з кодом дозволу перевірки установчих документів на веб сайті Міністерства Юстиції України);
ВАЖЛИВО! Копії документів, зазначених нижче, обов’язкові до запевненням підписом керівника, а також печаткою організації – вони повинні бути на кожній сторінці. Підпис має відповідати наприклад підписи в паспорті. (Дивіться приклад завірення документів)
Пакет документів, необхідних для оформлення сертифікатів (залишається в центрі сертифікації):
3. Договір, який підтверджує надання послуг КЕП – в 2х примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг КЕП (в паперовому вигляді) – в одному примірнику;
4. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
- або копія свідоцтва про державну реєстрацію,
- або копія виписки з ЄДР,
- або копія витягу з ЄДР;
5. Копії документів про призначення на посаду кожного співробітника, на підпис якого оформляється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника):
- або копія наказу про призначення,
- або копія протоколу засідання Загальних Зборів;
Зверніть увагу! Копії паспортів та ідентифікаційних кодів може завітири виключно їх власник. Підпис має відповідати наприклад підписи в паспорті. (Дивитись приклади завірення документів)
6. Копії паспортів громадян України (1-6 сторінки) кожної особи, на підпис якого проходить оформлення сертифіката (директора, головного бухгалтера, співробітника);
7. Копії ідентифікаційних номерів кожного, на підпис якого купується визначений тип сертифіката (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
8. Заявки на оформлення посилених сертифікатів КЕП кожної особи, на підпис якого купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника), які були сформовані в системі «M.E.Doc». Заявки надаються в електронному (у форматі .РСК на змінному носії) і в паперовому вигляді. Керівник запевняє підписом заявку на свій підпис і заявку на друк, головний бухгалтер підписує заявку на свій підпис і т.д.;
9. Платіжне доручення;
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст).