Автоматичне продовження дії сертифіката відбуватиметься на основі даних Вашого діючого сертифіката.

Якщо до закінчення терміну дії Вашого актуального сертифіката залишилося 45 днів або менше, у програмі «M.E.Doc» в Головному меню з’явиться напис “Увага! Термін дії сертифіката “директора”, “печатки” закінчиться через 15 днів. Скористайтесь автопродовженням та ознайомтесь зі змінами.”Screenshot_1

  1. Натиснувши кнопку Відправте заявку, Ви перейдете до Формування заявок на нові сертифікати.

pic-2

2. У вікні, що відкрилося, вкажіть прізвище, ім’я та по-батькові особи, що відповідає за обслуговування сертифікатів установи та її контактний номер телефону. 

В полі Парольний діалог необхідно вказати діалог-пароль. Це будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням в разі, якщо потрібно заблокувати даний сертифікат в телефонному режимі.

Далі слід вказати, які саме сертифікати ЕЦП необхідно продовжити, проставивши у відповідному полі позначку.

У разі потреби відкоригуйте адресу електронної пошти. Некоректно введена електронна адреса позначається червоним кольором.

Якщо ви бажаєте, щоб сертифікати були доступні для завантаження з мережі Інтернет автоматично, встановіть позначку Надаю згоду на публікацію сертифікатів на загальнодоступному ресурсі АЦСК. У випадку, коли галочка не встановлена ваші контрагенти не зможуть автоматично завантажувати ваші сертифікати, вам доведеться передавати їх самостійно. Рекомендовано встановлювати цю опцію.

Зверніть увагу! Дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів будуть автоматично перенесені у заявку на формування сертифікатів. За замовчуванням, встановлений термін 2 роки. Натиснувши на поле 2 роки він автоматично буде змінений на 1 рік, і навпаки.

Дата початку дії сертифікату співпадає з датою створення заявки на продовження сертифікату.

Для Вашої зручності також прописується Сума до сплати.

Після усіх налаштувань натисніть кнопку Далі.

3. Відкриється Картка приєднання до Договору. Перевірте дані та підпишіть поточним сертифікатом Директора.

Screen_3

4. Відкриється вікно Генерація секретного ключа.

Screenshot_4

Виберіть куди зберігати секретний ключ – у файл або на захищений носій. 

При зберіганні у файл вкажіть шлях для збереження секретних ключів, введіть пароль до нового сертифікату та натисніть кнопку ОК.
Пароль повинен складатись мінімум із трьох символів. Пароль може складатися з будь-яких комбінацій букв, цифр, інших символів.

5. Результатом генерації буде створення файлу секретного ключа та збереження його у вказаному каталозі, про що повідомить програма. Натисніть кнопку ОК.

Screenshot_61

6. Відкриється вікно з діючим сертифікатом ЕЦП, яким необхідно підписати Вашу заявку.

Screenshot_5

Операції, описані у пунктах 4 – 6 будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.

7. Відправте заявку на адресу сервера АЦСК Україна, який буде запропоновано програмою.

Screens_3

8. Якщо оплата не здійснювалась або кошти ще не надійшли до АЦСК, відкриється вікно Форма оплати, у якому Ви можете обрати:

Screenshot_59

Онлайн-оплата – оплатити послуги за допомогою платіжної системи онлайн, відкриється вікно платіжної системи, у якому вкажіть необхідні реквізити та виконайте оплату, слідуючи вказівкам платіжної системи;
Сформувати рахунок – сформувати рахунок на оплату послуги, програма сформує рахунок-фактуру PD010120 на сплату послуг, що може бути оплачений у будь-якій банківській установі;
Оплату вже здійснено – оплату здійснено, але кошти ще не надійшли у АЦСК, заявка буде опрацьована після надходження коштів.
Після вибору натисніть ОК.

9. Якщо оновлення сертифікатів було заздалегідь оплачене, та кошти надійшли до АЦСК, відкриється вікно повідомлення про успішне відправлення заявки.

Screen_60
Через деякий час перевірте наявність відповідей, натиснувши на панелі інструментів кнопку .
Зверніть увагу! Ви повинні отримати квитанцію №1 та квитанцію №2. Фінальною квитанцією буде квитанція №2, де буде вказано результат обробки Вашої заявки.

10. У разі позитивної відповіді, через деякий час Ви зможете завантажити новостворений сертифікат у програму.
Для цього увійдіть в розділ Адміністрування – Сертифікати – Встановлені сертифікати – Правка – Завантажити з інтернету. Програма повідомить про успішне завантаження сертифікатів та нові сертифікати будуть відображенні у списку.

11. Після завершення дії старих сертифікатів необхідно заватажити нові з інтернету та відправити у ДПС електронний документ, підписавши його новими ключами. Наприклад, відправити запит J/F1300203 Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами…